Kontaktujte nás! 603 376 908

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

  1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné a obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vztahy mezi cestovní kanceláří Hustákovy cesty s.r.o.  (dále jen „Kancelář“) a zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování cestovních služeb.

Služby cestovní kanceláře provozuje společnost Hustákovy cesty s.r.o., IČ: 223 85 428, sídlo: 8. března 3883/31, 58601 Jihlava.

Zákazníkem se pro účely těchto VOP rozumí fyzická nebo právnická osoba, která uzavřela s kanceláří smlouvu o zájezdu (dále jen Smlouva). Účastníkem se rozumí osoba, v jejíž prospěch byla taková smlouva uzavřena, přičemž nejde o zákazníka dle předchozí věty.

Zájezd je soubor alespoň dvou následujících různých typů služeb cestovního ruchu pro účely téže cesty nebo pobytu:

  1. a) doprava zákazníka,
  2. b) ubytování, které není součástí dopravy a není určeno k účelům bydlení,
  3. c) nájem automobilu, motocyklu nebo jiného motorového vozidla, nebo
  4. d) jiná služba z oblasti cestovního ruchu, zejména prodej vstupenek na kulturní nebo sportovní události, pořádání výletů, prohlídek s průvodcem, prodej skipasů nebo nájem sportovního vybavení.
  5. Rezervace a uzavření smlouvy

Rezervaci lze provést osobně, telefonicky nebo prostřednictvím internetových stránek kanceláře. Na základě rezervace obdrží zákazník návrh na uzavření smlouvy. Smluvní vztah mezi zákazníkem a kanceláří vzniká uzavřením Smlouvy, a to oboustraným vyjádřením souhlasu s jejím obsahem oběma stranami.

Kancelář vyjadřuje svůj souhlas předáním návrhu smlouvy Zákazníkovi. Zákazník vyjadřuje svůj souhlas způsobem odpovídajícím místu a způsobu prodeje, tedy písemně, ústně, elektronicky nebo zaplacením smluvní částky. Okamžikem uzavření nabývá Smlouva platnosti.

Uzavřením Smlouvy Zákazník potvrzuje, že byl řádně a včas obeznámen:

  1. a) o obsahu, rozsahu a dalších podmínkách a charakteristikách poskytovaných služeb
  2. b) o zpracování a ochraně osobních údajů
  3. b) o těchto VOP
  4. c) o platném pojištění kanceláře pro případ úpadku.

 

Účinnosti Smlouva nabývá obdržením platby od Zákazníka dle platebního kalendáře podle Smlouvy. Vyjádří-li zákazník souhlas s uzavřením smlouvy zaplacením kupní ceny, nabývá smlouva platnosti i účinnosti ve stejný okamžik.

 

Zákazník bere na vědomí, že k nabytí účinnosti Smlouvy dojde výhradně při splnění všech následujících podmínek: 

  1. a) Zákazník uhradí veškeré platby uvedené v této předběžné nabídce ve stanovených termínech,
  2. b) dosud nedošlo k dřívější úhradě identických služeb jiným Zákazníkem,
  3. c) kapacita služeb uvedených v přehledu výše je stále k dispozici a nedošlo ke změně jejich cen.

Při splnění uvedených podmínek zašle kancelář Zákazníkovi potvrzení.

 

Neobdrží-li Kancelář od Zákazníka řádnou úhradu stanovené platby ve smluvním termínu, Smlouva nenabude účinnosti a Kancelář je oprávněna Smlouvu jednostranně zrušit. Zákazník v těchto případech nemá nárok na žádnou náhradu škody či jiné újmy.

  1. Platby

Zákazník je povinen uhradit celkovou cenu zájezdu dle platebních podmínek uvedených ve Smlouvě.

Kancelář není plátcem DPH. Uvedené ceny jsou konečné.

  1. Změny a zrušení zájezdu

Zákazník má právo zrušit zájezd před jeho zahájením. Zrušení musí být provedeno písemnou formou a doručeno kanceláři.

V závislosti na termínu doručení bude Zákazníkovi účtován storno poplatek dle následujících podmínek:

30 a více dní před odjezdem:              10 % z celkové ceny

29–15 dní před odjezdem:                  50 % z celkové ceny

14 dní a méně před odjezdem:         100 % z celkové ceny

Storno poplatek ve výši 100 % sjednané ceny je zákazník povinen uhradit dále i v případech, kdy nenastoupí na Zájezd, zruší Zájezd v den odjezdu, nedostaví se k odjezdu nebo odjezd zmešká.

Kancelář má právo zrušit Zájezd před jeho zahájením, pokud počet osob přihlášených na Zájezd je nižší než minimální počet uvedený v nabídce nebo v informacích o Zájezdu, a to ve lhůtách a za podmínek dle § 2536 OZ. Pokud v rámci nabídky či informací o Zájezdu není uvedeno jinak, platí, že minimální počet účastníků pro autobusový Zájezd je 40 osob.

V případě zrušení zájezdu ze strany agentury bude zákazníkovi vrácena celá uhrazená částka.

V případě mimořádných okolností si Kancelář vyhrazuje právo na změnu podmínek, programu, termínu nebo ceny zájezdu.

  1. Povinnosti Zákazníka

Zákazník je povinen mít platný cestovní doklad a veškeré potřebné dokumenty.

Zákazník je odpovědný za dodržování všech místních zákonů a předpisů.

  1. Povinnosti Kanceláře

Kancelář odpovídá za řádné poskytování služeb dle Smlouvy a za škody způsobené jejími zaměstnanci.

Kancelář nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození majetku zákazníka během zájezdu.

Kancelář se zavazuje chránit osobní údaje zákazníků v souladu s platnými předpisy.

  1. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 14.10.2025 a mohou být měněny pouze písemnou formou.

Případné spory budou řešeny podle českého práva.

  1. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Kancelář je oprávněna k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Kontaktní informace

  • Hustákovy cesty s.r.o,
  • Adresa: 8. března 3883/31, 586 01 Jihlava
  • E-mail: info@hustakovycesty.cz
  • Telefon: +420 603 376 908

Obchodní podmínky jsou platné od 15. 10. 2025